Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh UiTM-PJJ UiTM
Sila register untuk terlibat di dalam aktivit Forum PJJ UiTM.
1. username
2. email
3. password

SIAP! ( tak sampai 1 minit )


Dari
PJJ UiTM


Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh UiTM -PJJ UiTM
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  
Rujukan

Share | 
 

 ANTARA PJJ DAN PENGAJIAN LUAR KAMPUS

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
liz_ct8479



Posts : 1
Join date : 2010-04-12

PostSubject: ANTARA PJJ DAN PENGAJIAN LUAR KAMPUS   Mon Apr 12, 2010 7:35 pm

salam saya ni sebenarnya dah buntu..harap admin kat sini dapat bantu masalah saya..saya lepasan stpm 2003(lame giler)masa tu x dapat mana2 u jz dapat tawaran ipts je tp x ambik, tapi sekarang macam nak sangat belajar balik..so macammana nak apply pjj ye harap dapat sgt bagi tunjuk ajar..apa syarat2 dia ,yuran dia n sebagainya,biasanye berapa thun tempoh pengajian dia..dan 1 lagi saya nak tanya apa beza antara pjj n pengajian luar kampus..harap dapat bantu..mekasih banyak2..
Back to top Go down
View user profile
nurulhanani



Posts : 2
Join date : 2011-11-13

PostSubject: Re: ANTARA PJJ DAN PENGAJIAN LUAR KAMPUS   Sun Nov 13, 2011 8:50 am

saya pun menghadapi masalah yg sama...apa beza pjj & plk??
Back to top Go down
View user profile
HafezeHasani



Posts : 2
Join date : 2012-01-27
Age : 28
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: ANTARA PJJ DAN PENGAJIAN LUAR KAMPUS   Fri Jan 27, 2012 8:01 am

Kalau x slap saya lah...

PLK - kelas dia weekday sblah mlm..So kalau yg bkerja sblah siang, mlm dpt la hadir kelas..

PJJ - kelas dia ari weekend..So bg yg x bkerja Sabtu n Ahad, dpt la hadir kelas..

Kalau x slap lah... Very Happy
Kalau salah, tlg btolkan..sbb nk ikutkan, sy sndri pn x pham..buat2 pham..Hehe..
Back to top Go down
View user profile
fadzi999



Posts : 8
Join date : 2012-02-03

PostSubject: Re: ANTARA PJJ DAN PENGAJIAN LUAR KAMPUS   Fri Feb 03, 2012 10:48 pm

PLK-masa yg singkat sikit sbb tiap hari g kelas.1-3tahun...

PJJ- masa yg panjang 1-4 tahun:-)
Back to top Go down
View user profile
-KP-



Posts : 21
Join date : 2012-02-05
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: ANTARA PJJ DAN PENGAJIAN LUAR KAMPUS   Sun Feb 05, 2012 9:42 am

HafezeHasani wrote:
Kalau x slap saya lah...

PLK - kelas dia weekday sblah mlm..So kalau yg bkerja sblah siang, mlm dpt la hadir kelas..

PJJ - kelas dia ari weekend..So bg yg x bkerja Sabtu n Ahad, dpt la hadir kelas..

Kalau x slap lah... Very Happy
Kalau salah, tlg btolkan..sbb nk ikutkan, sy sndri pn x pham..buat2 pham..Hehe..
Saya di semester 2, Diploma Pengajian Perniagaan sekarang, dalam mod PLK. Kelas pada semester 1 lepas diadakan pada hari Sabtu, 2 minggu sekali. Sekarang, di semester 2, kelas diadakan pada hari Ahad, 2 minggu sekali.

Saya tak pasti utk semester 3 dan seterusnya, tapi harapnya kelas akan berterusan diadakan pada hari Sabtu atau Ahad. Lebih senang nak uruskan masa.
Back to top Go down
View user profile http://kerintingputih.wordpress.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: ANTARA PJJ DAN PENGAJIAN LUAR KAMPUS   Today at 4:08 pm

Back to top Go down
 
ANTARA PJJ DAN PENGAJIAN LUAR KAMPUS
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Apa sih perbedaan antara Katolik vs Protestan itu?
» khusus buat muslim bahas tentang hadits matahari berada di antara 2 tanduk setan dan Ar Rahmaan 17
» Beda Hadits dengan Sunnah
» JEHOVAH WITNESSES...SAKSI YEHUWA
» hubungan antara ismail dengan Muhammad

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh UiTM-PJJ UiTM :: Info Rasmi PJJ UiTM :: Info Rasmi PJJ UiTM-
Jump to: