Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh UiTM-PJJ UiTM
Sila register untuk terlibat di dalam aktivit Forum PJJ UiTM.
1. username
2. email
3. password

SIAP! ( tak sampai 1 minit )


Dari
PJJ UiTM


Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh UiTM -PJJ UiTM
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  
Rujukan

Share | 
 

 Santai di pjjuitm

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 13
Join date : 2010-02-24

PostSubject: Santai di pjjuitm   Sun Jul 03, 2011 4:41 pm

salam,
rakan2, pelajar2 pjjuitm, saya nampak macam korang semua takut2 je nak tulis kat forum ni. jom le.. tulis santai2 je kat sini sbb forum ni takde kaitan dgn pihak pengurusan pjjuitm.

forum ni dari student pjjuitm utk student juga, sama2 kita jer bincang apa yg patut. Nak bincang jawapan tugasan pun boleh...pe salahnya kan.

dari
admin
x pjjuitm
Back to top Go down
View user profile http://pjjuitm.forumotion.com
 
Santai di pjjuitm
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» perlukah berwudhu sebelum membaca Qur'an
» Obrolan santai dengan Agaroh ha'Tsadiqim

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh UiTM-PJJ UiTM :: Forum PJJ UiTM Secara Umum :: Forum PJJ UiTM Secara Umum-
Jump to: